Ungdomsstævner

Ungdomsstævner henvender sig til begyndere og øvede spillere, som ønsker at supplere træningen med turneringskampe. Hvert stævne tager ca. 3 timer. Mødetid er senest en halv time før selve stævnet starter (9:30, hvis stævnet starter kl. 10).

Klubberne bliver inddelt i geografiske kredse à 3-5 klubber, og de enkelte runder afvikles på skift hos de deltagende klubber i kredsen. Der afvikles typisk 6-8 runder i alt i løbet af sæsonen. Spillerne deles op efter niveau i puljer à 5-7 spillere, hvori der spilles alle mod alle.

Ungdomsstævnerne afholdes som et afsluttet stævne med præmier til puljevinderne ved hvert stævne.

Tilmelding

Der er et deltagergebyr på 60 kr. pr. ungdomsstævne, som klubben betaler. Det vil sige at egenbetalingen er 0 kr. for deltagelse.

Se vores stævnekalender for datoer og spillesteder.
Første stævne er typisk i midten af september og sidste stævne i midten af maj med en frekvens på ca. en måned.

www.brondbybordtennisclub.dk