Vi kan komme tilbage i træningslokalet!

Klubben åbner op igen på onsdag d. 21/4, og det sker efter 133 dages nedlukning, på baggrund af denne formulering i genåbningsaftalen: “Der åbnes for mere indendørs idræt for unge og ældre. Åbningen af indendørs idræt i organiseret regi for børn under 18 år vil omfatte alle idrætsgrene med et forsamlingsloft på 25 personer og uden coronapas. Dette forsamlingsloft omfatter også idrætsaktiviteter, hvor personer over 18 år deltager, hvis disses tilstedeværelse er nødvendig for en forsvarlig afholdelse af aktiviteterne.”

Det betyder dermed, at vi kan afholde træning, med nogenlunde almindelige tider. Vi fastholder dog en pause på 15 min. mellem træningsholdene. Så kom derfor så tæt på træningstid som muligt og forlad hallen hurtigst muligt efter træning. Og til dem som skulle have glemt tiderne, ser det således ud:

Vi opfordrer også stadig til, at forældre som udgangspunkt sætter børnene af uden for hallen. Det er mest for at gøre det nemt at sikre de maks. 25. Der er dog forståelse for forskellige forhold, alt efter alder, geografi osv., så vil der være mulighed for, at opholde sig i fællesrummet.

Husk også at alle over 12 år skal bære mundbind/visir bortset fra under selve træningen.

Ellers er der bare at sige, at vi håber på at se alle jeres børn tilbage i klubben i næste, eller de kommende uger og så vil vi gøre det bedste for at sikre en behagelig opstart.

Nyt omkring holdkampe for senior

Kære alle der spiller holdkampe i seniorrækkerne (Serie 1, Serie 3 og Serie 4)

Lidt nyt omkring jeres holdkampe.

Turneringsgruppen har indtil videre valgt at indstille turneringen til slutningen af februar.

Såfremt vi ikke får lov til at starte med at træne/spille kamp igen inden den 1. marts, forventer Turneringsgruppen, at turneringen ikke færdigafvikles.
Der er ikke meldt noget ud omkring hvordan den nuværende stilling kommer til at påvirke op-/nedrykning og om det overhovedet bliver relevant med op-/nedrykning i denne sæson i tilfælde af at turneringen ikke færdigafvikles.

Håber I stadig er ved godt mod

Vi glæder os til at komme i gang igen med vores dejlige sport!

Vindere af Årets Initiativ 2019 i Brøndby Kommune

Brøndby Bordtennis Club har med Per Madsen i spidsen og i samarbejde med Brøndby Kommune startet et træningshold op for demensramte og deres pårørende.

Initiativet skal hjælpe demensramte med at træne hjernen, kroppen og reaktionsevne samtidig med at de har det sjovt.

Initiativet blev i forbindelse med Foreningsfesten 2020 nomineret til Årets Initiativ 2019.

Da Foreningsfesten desværre blev aflyst valgte Kommunen i stedet at vinderen skulle kåres inden udgangen af 2020.

Vinderen blev kåret i dag og det er der kommet en lille video ud af.

Se videoen herunder, hvor Per får overrakt prisen, en buket blomster og et billede af Brøndby Kommunes borgmester Kent Magelund.

Stort tillykke til Per med den flotte pris!

Se videoen via linket her:
https://www.facebook.com/brondbykommune/videos/413567533401175

Støt BBC ved køb af nytårskrudt

Vi har lavet en aftale med Krudtteltet, som sælger fyrværkeri.
Ved brug af koden BBC20 vil minimum 10 % af beløbet gå i Brøndby BC’s klubkasse.

De penge kan vi blandt andet bruge på at holde nogle fede træningslejre, fælles arrangementer eller andre sjove ting.

Fyrværkeriet skal bestilles via Krudtteltets hjemmeside:
https://www.krudtteltet.dk/shop/

Fyrværkeriet kan afhentes i det lokale Krudttelt. Det nærmeste kommer til at ligge på P-pladsen lige foran Brøndby Hallen – ret heldigt 🙂

Fyrværkeriet kan bestilles allerede fra den 1. december.

Ingen træning fra 9. december til 3. januar

Kære alle spillere og forældre

Som følge af de nye restriktioner meldt ud på pressemødet i mandags, er al træning og kamp desværre aflyst fra onsdag den 9. december til og med søndag den 3. januar.
Brøndby Hallen bliver lukket i perioden og det vil ikke være muligt at komme ind i hallen.

God jul og godt nytår til jer alle!

Vi ses i det nye år 🙂

Udlevering af klubtøj

Kære alle spillere og forældre

NU sker det endelig – klubtøjet er klar til at blive udleveret. Til at starte med udleveres T-shirt og shorts/nederdele.

Jeg har fået trykt næsten alt klubtøjet og det er klar til at blive udleveret fra mandag.

Der er nogle enkelte spillere, der må vente på noget af tøjet i første omgang , da vi ikke har nok tøj på lager (specielt T-shirts størrelse Medium og XL).
Vi har derfor forsøgt at prioritere de spillere, der skal spille holdkamp i den kommende weekend.

Der mangler også nogle enkelte navnetryk, men dem regner jeg med at få tirsdag.

Jeg har modtaget træningsdragter i alle størrelser (bortset fra bukser i XS), som I kan prøve startende fra mandag.
Når I har besluttet jer endeligt for størrelsen, vil de også blive trykt med det ønskede navn og logo.

I bedes medbringe enten kontanter (lige penge) eller betale med MobilePay ved udlevering.

Sportslige hilsner
Michael Ryding

Bestilling af klubtøj

Der er nu åbnet op for bestilling af klubtøj

Det foregår via vores hjemmeside: http://brondbybordtennisclub.dk/wordpress/klubtoej/

Det er lavet som en webshop – dog uden betaling på nettet. Betaling kommer til at foregå i klublokalet via kontanter eller MobilePay.
For hver tøjdel kan man vælge størrelse og klublogo (vi er også ansvarlige for klubtøj til vores samarbejdsklub Greve og derfor er deres klublogo også en valgmulighed). Det er også muligt at få klublogo på shorts/nederdel/bukser til træningdragt, hvis man skulle ønske det.
På klubtrøjen er det muligt at skrive et ønske omkring specielt tryk, hvis man skulle have en sponsor, der gerne vil have sit logo på.
Derudover kan navn på ryggen af klubtrøjen/træningsdragten også tilvælges. Vi anbefaler selvfølgelig at alle har navn på ryggen. Det kan være fornavn/efternavn eller forbogstav og efternavn eller en helt fjerde ting. Det er op til den enkelte spiller. Jeg har sat en begrænsning på antal af tegn til 12 karakterer, da navnet ellers vil blive meget langstrakt.
Tryk på klubtøjet er inkluderet i prisen – både klublogo, navn og evt. sponsorlogo.

—————————————–
”Gå til kassen” og ”Godkend ordre”
—————————————–
Når man har valgt det ønskede klubtøj og skrevet navn osv. på, skal man vælge ”Gå til kassen”.
Her skal man skrive fornavn/efternavn (på spilleren) samt kontaktoplysninger på den købsansvarlige (en forælder for ungdomsspillernes vedkommende).
Når man trykker ”Godkend ordre” skulle der meget gerne komme en bekræftelsesmail til den e-mailadresse, som I har udfyldt i feltet. Gør der ikke det, må I lige give besked. Jeg har testet det af, men der kan være småfejl.
Når I har trykket ”Godkend ordre”, bliver ordren sendt til mig og så sørger jeg for at klubtøjet bliver trykt.

—————————————–
Afhentning og betaling
—————————————–
I får en mail, når tøjet er klar til afhentning. Betaling og afhentning foregår i klublokalet.
Ved betaling på MobilePay angives i kommentarfeltet det ordrenummer, som fremgår af ordrebekræftelsen.
Vi bestræber os på at der skal gå maks. 14 dage fra bestilling til afhentning (såfremt vi har varen på lager). Der kan dog gå lidt længere tid her i starten, hvor vi regner med at få mange bestillinger.

—————————————–
Træningsdragt
—————————————–
Der har været god feedback på træningsdragten, så jeg bestiller et par stykker i nogle forskellige størrelser, så man kan prøve den rigtige størrelse inden betaling.

OBS
De der ønsker træningsdragt må ved bestilling på hjemmesiden meget gerne også bestille træningsdragten i den forventede størrelse, så jeg har overblik over om jeg skal bestille et par ekstra sæt hjem af nogle størrelser. Så bliver ventetiden kortere for jer.

Bemærk
Træningsdragter og nederdele er bestillingsvarer. Vi har dem ikke på lager og skal først bestille dem hjem. Der vil være op til 14 dages levering fra producentens side. Bestillingsvarer vil ikke blive bestilt enkeltvis, men I større portioner for at holde udgifterne til fragt nede.

—————————————–
Størrelser
—————————————–
De fleste spillere har prøvet klubtøjet og bestemt sig for hvilken størrelse de vil have. De spillere, som jeg har noteret får en separat e-mail med den størrelse, jeg har noteret.

—————————————–
Priser
—————————————–

  • Shorts (150 kr.)
  • Nederdel (220 kr.)
  • Klubtrøje, T-shirt (250 kr.)
  • Træningsdragt, trøje (300 kr.)
  • Træningsdragt, bukser (250 kr.)

I forhold til andre klubber har vi MEGET favorable priser. Vi har i bestyrelsen besluttet, at salg af klubtøj ikke skal være en kæmpe overskudsforretning. Vi vil hellere se en masse spillere i klubtøj. Derfor har vi presset priserne så meget som muligt.

—————————————–
Rabat og pakker
—————————————–
Vi giver rabat, hvis der købes én af følgende pakker:

  • Pakke 1 – indeholder ét par shorts/én nederdel og én klubtrøje. Der gives 50 kr. rabat på shorts/nederdel (ved køb af helt sæt i alt 350 kr. / 420 kr. med hhv. shorts eller nederdel)
  • Pakke 2 – indeholder ét par shorts/én nederdel og én klubtrøje samt både over- og underdel til træningsdragten
    Der gives 50 kr. rabat på både shorts/nederdel og træningsbukser, altså 100 kr. rabat i alt (ved køb af helt sæt i alt 850 kr. / 920 kr. med hhv. shorts eller nederdel)

Det fremgår af indkøbskurven på hjemmesiden når man får rabat. Den oprindelige pris bliver streget over og den nye pris inkl. rabat vil stå henover den oprindelige pris.

\Michael

www.brondbybordtennisclub.dk