Sponsor for Brøndby Bordtennis Club

Vi har i mange år været med i toppen af dansk bordtennis både på ungdomssiden og på seniorsiden. Vi har vundet adskillige DM-medaljer i holdkamp for ungdom samt medaljer til individuelt DM, og vi har flere hold i de bedste pige- og drengerækker i Danmark både for ungdom og for senior.

Vi ønsker fortsat at være en del toppen i dansk bordtennis og kæmpe med om DM-medaljerne. Der-for er det også vigtigt at vi kan tilbyde både vores elite- og breddespillere den mest optimale træning og at vi har kvalificerede trænere til rådighed.

På pigesiden er vi en af de førende bordtennisklubber i Danmark og har gennem tiden skabt flere landsholdsspillere. Vi ønsker at fortsætte denne tendens ved blandt andet at opretholde en bred trup af pigespillere, som vi kan tilbyde gode træningsforhold og gode, trygge rammer.

For at opnå vores mål er det vigtigt med et godt samarbejde mellem trænere, spillere og bestyrelsen. Ydermere er sponsorer også en vigtig brik, som kan bringe værdifulde ressourcer ind i klubben.

Som sponsor for Brøndby Bordtennis Club har du følgende muligheder for eksponering:

• Positiv omtale blandt klubbens medlemmer.

• Hjemmeside – Vores hjemmeside har et område dedikeret til vores sponsorer.

• Facebook – Vores Facebook-side har månedligt over 30.000 visninger og er især populær på grund af den store mængde billeder vi lægger op.

• YouTube – Vores kanal på YouTube med bordtenniskampe har månedligt 9000 visninger.

• Live streaming – Ved sponsorat af trøjer og/eller bandereklamer vil logoer på disse kunne ses til klubbens hjemme- og udebanekampe samt til stævner.

Nye sponsorer?

Vi arbejder hele tiden på at få nye sponsorer tilknyttet klubben, så vi kan give vores medlemmer den absolut bedste og mest kvalificerede træning, og så vi samtidig også har ressourcer til at tage på klubtur og afholde sociale arrangementer i klubben.
Ville din arbejdsplads være interesseret i at støtte Brøndby Bordtennis Club? Eller har du en god forbindelse, som vil sponsorere klubben, så er du meget velkommen til at tage kontakt.

Sponsoransvarlig
Michael Ryding