God jul og godt nytår

Med juleafslutningen i går er vi så småt ved at sige tak for i år og på gensyn til næste år.
Vi havde modtaget tilmelding fra 30 medlemmer til juleafslutningen, men vi endte med at blive dobbelt så mange!
Det er det flotteste fremmøde vi har haft til et sådant arrangement i klubben i nogle år.

Næsten alle spillerne i klubben var mødt op og havde taget hele familien med – både søskende, forældre, bedsteforældre, tanter og onkler.
Der blev spist æbleskiver, brunkager og pebernødder til den helt store guldmedalje – heldigvis var der købt rigeligt ind!

Bagefter var der mulighed for at spille noget hyggebordtennis og alle klubbens borde blev benyttet fuldt ud.

Til juleafslutningen blev der også gjort status over salget af skrabelodder fra Diabetesforeningen, som har kørt siden september.
Vi endte med at tjene 2653 kr. til klubben.
Fra starten blev der udlovet en klubtrøje til de dygtigste sælgere. Da vi stod i den situation, hvor der var hele 4 medlemmer, der havde solgt lige mange lodder, måtte vi finde på et alternativ, hvis ikke spillerne skulle skiftes til at have deres klubtrøje på.
Der blev i stedet uddelt et gavekort på 125 kr. til hver af de fire spillere, som kan bruges til at handle klubtøj, bat, sko og lignende.

Her ses de fire glade gavekortvindere, som alle solgte 40 lodder:

Fra venstre mod højre: Lucas Dahl Nielsen, Jonas Petersen, Jonas Foged Køhlert og Joseph Grønvall

Tillykke til de fire!
Og tak til alle for den flotte indsats!

For nogens vedkommende ses vi på træningslejren mellem jul og nytår. Ellers ses vi i det nye år.
God jul og godt nytår til alle klubbens medlemmer!

Som en lille bonus er der en video fra træningen før juleafslutningen, hvor der blev spillet rundt om bordet om chokoladejulemænd: