Forslag til nye spillelokaler

I forbindelse med at Brøndby Kommunes budget for 2017 er blevet fastlagt, har kommunen oprettet en høringsrunde hvortil det blandt andet er muligt at komme med forslag til hvordan den fremtidige “Sportsby” i Brøndby Kommune skal se ud. I budgettet er der afsat omkring 37,5 mio. kr. til opførelsen af en ny stadionhal.

Brøndby Bordtennis Club har fremsendt et forslag til kommunen, hvori vi ytrer et ønske om større lokaler, som vi kan bruge til kamp, træning og ophold og som skal være en del af den nye stadionhal. Blandt andet ønsker vi at have mere plads til begynderspillere, da vi de sidste par år har haft et stort boom inden for denne spillergruppe.
Desuden har vi også et ønske om at kunne spille Elitedivisionskampe i vores lokaler samt kunne have kampe og evt. træning for både elite og ungdom på samme tid.

Hele forslaget kan læses her:
Forslag til nye spillelokaler