3 stk. guldmedaljer ved Senior-ØM

Det blev til en samlet gevinst på tre medaljer af fineste karat, da Brøndby Bordtennis Club deltog i weekendens Senior ØM i Farum.
Alle medaljerne kom i hus i doublerækkerne.

Herre Klasse 1 doublen med Emil Behrndtz og Marcus Gøgsig viste hvorfor de er førstedouble i 3. divisionen, da de i overbevisende stil slog rækkens 2. og 4. seedede og endte øverst på podiet.

Doublen i Herre Klasse 2 var en pose blandede bolsjer – vores egen Lars Tvermose sammen med Brian Ganzhorn fra Skensved. Spillestilmæssigt minder de to meget om en fremadstormende ungdomsspiller – der skal loopes på alt, og der skal loopes hårdt! Det er også en god taktik – hvis altså bolden sidder på bordet. Det gjorde den i weekenden, og det var godt nok til en guldmedalje.

Brøndby Bordtennis Club ender med 3 guldmedaljer på en samlet 10.-plads på medaljelisten.

Tillykke til alle – og nyd de gode billeder af vinderne!