KM og Årets priser for ungdom

I sidste weekend havde vi klubmesterskab for ungdom og i år havde vi lavet nogle nye tiltag.
Dagen startede som sædvanligt med singlekampe, hvor spillerne var delt i tre puljer. Herfra gik nr. 1 og 2 til A-slutspillet og 3-4 til B-slutspillet. Efter tre forsøg lykkedes det endelig for Noah Mortensen at blive klubmester. Vinderen af B-rækken blev Noah Ibrahim.
Efter singleturneringen blev der afholdt en doubleturnering hvor makkerparrene blev lodtrukket mellem spillerne fra A- og B-slutspillet. Her endte Jonas og Freja som vindere. De resterende resultater kan ses længere nede på siden.

Efter doubleturneringen kørte vi straks til Taastrup for at bowle. Spillerne og søskende havde hver deres baner mens trænerne også havde en bane. Vi er overbevist om at bowlingturen var en stor succes og håber på at gentage succesen til næste år!

Vi nåede en times bowling og så var det tilbage til klubben og så var der ellers dømt forældre/søskende-double.
Her spillede en forælder/søskende med en spiller fra klubben og der blev delt 12 hold. Selvom der var stor forskel på niveau mellem holdene blev der hygget og grinet. Vinderne af doublen blev Zune og Søren (Lucas’ far). Mange tak til forældrene og søskende for at lege med! 🙂

Doubleturneringen blev afløst af en fælles omgang aftensmad i fælleslokalet. Tak til Tinos mor, Jette, for at arrangere spisning!
Imens de sultne maver blev fyldt, var der præmieuddeling for single, doubler og bowling. Også årets priser for ungdom skulle uddeles.
Noah Mortensen blev årets spiller for drenge efter en flot sæson med meget fremgang og mange kampe.
Freja blev for andet år i træk årets spiller for pige efter at have vundet medaljer ved blandet andet ØM og DM og ved også at vinde holdkampturneringen for ØBTU’s piger sammen med Emilie.
Emilie blev årets overraskelse efter sin fantastiske præstation ved Kval Top 12 hvor hun kvalificerede sig til Top 12 som den bedste af pigespillerne og for ligeledeles at have vundet medaljer til ØM.
Noah Ibrahim fik som den første tildelt prisen som Årets fighter for sin fantastiske indsats i træningslokalet.

Som 5 timers bordtennis og 1 times bowling ikke var trættende nok, så insisterede spillerne på en fodboldkamp mod trænerne – 4 mod 12 er vist rimelig fair, så sådan blev holdene delt.
Efter omtrent 1½ times spil, trak trænerne sig sejrrigt ud af sæsonens vigtigste kamp med en overlegen sejr på 5-4 over spillerne.

Resultater

A-rækken:
1. Noah Mortensen
2. Zune Budal
3. Lucas Dahl Nielsen
4. Freja Nielsen

B-rækken:
1. Noah Ibrahim
2. Tino Pless Bjerregaard

Double for spillere:
1. Jonas Petersen / Freja Nielsen
2. Emilie Wraa / Træner Lasse med minibat