BORDTENNIS – FOR SENIORER OVER 60 ÅR

Brøndby Bordtennis Club har et godt tilbud til dig, bedsteforældre, familie, venner, naboer m.fl.

– Vil du holde fysikken og hjernen i form og forbedre balance- og reaktionsevne

– Hygge dig, have det sjovt samt mulighed for nye relationer og kontakter

– Forebygge skader samt styrke dit helbred og livskvalitet

Så skal du prøve at spille bordtennis onsdag formiddag i Brøndby Hallens kælder.

Introforløb: Onsdag den 30. januar, 6. februar eller 13. februar kl. 9.30-11.30 og derefter er det hver onsdag, samme tid.

Klubben har gode omklædnings- og badefaciliteter, fine spilleforhold, et hyggeligt klublokale samt bat og bolde, som du kan låne. Husk indendørssko.

Vi sørger også for at der hver gang er en repræsentant fra klubben, som vil tage imod nye deltagere, stå for de bordtennismæssige og sociale aktiviteter for alle, samt sørge for at der altid er gratis kaffe/te på kanden.

Kontingent for den resterende del af sæsonen, som er frem til 1. juli 2019, er kun 75 kr.

Yderligere oplysninger på tlf. 21 81 50 95 eller på e-mail permadsen59@hotmail.com