Pointstævnesæsonen skydes i gang

Lørdag den 9. november kl. 10 afholder Brøndby BC den første runde af pointstævnerne i Brøndbys lokaler.

Pointstævner er lokale stævner primært for nye spillere, og derfor kan alle Brøndby-spillere som træner på enten U12 eller Ungdom B deltage.
Det er gratis at deltage, da klubben dækker engangsgebyret, der er for at deltage.

Til første stævne vil man blive inddelt i grupper fra A-E alt efter deltagerantal og grupperne vil blive bestemt ud fra niveau og alder. De to øverst/nederst placerede spillere i hver pulje rykker hhv. et niveau op/ned til næste stævne.
Et stævne tager ca. 2-3 timer og man skal være i hallen min. 20-30 minutter før, så der er tid til indskrivning og opvarmning.

Pointstævnerne afholdes som et afsluttet stævne, dvs. der er præmier til vinderne af de enkelte puljer ved hvert pointstævne.
Der afholdes i alt 6 pointstævner i løbet af sæsonen. Brøndby BC er i samme kreds som Albertslund, B77 Rødovre, Greve og Solrød og vores spillere vil møde andre spillere fra disse fire klubber samt spillere fra egen klub.

Sæsonen afsluttes med et finalestævne i Valbyhallen hvor pointstævnespillere fra hele Sjælland deltager.

Datoer

Herunder fremgår datoerne for de 6 pointstævner samt finalestævnet.
Bemærk at Pointstævne nr. 3 evt. flyttes fra Brøndby til Greve.

• Runde 1 – Lørdag 9. november kl. 10 (Brøndby Bordtennis Club)
  • Runde 2 – Lørdag 30. november kl. 10 (Brøndagerskolen, Albertslund)
  • Runde 3 – Lørdag 14. december kl. 10 (Greve Idrætscenter)
  • Runde 4 – Lørdag 25. januar kl. 10 (Brøndagerskolen, Albertslund)
  • Runde 5 – Søndag 23. februar kl. 11 (Rødovrehallen, Rødovre)
  • Runde 6 – Lørdag 21. marts kl. 10 (Brøndby Bordtennis Club)
  • Finalestævne – 18. og 19. april (i Valby Hallen)

Sidste sæson deltog mellem 10 og 15 spillere fra Brøndby ved pointstævnerne.
Denne sæson har vi et mål om at få endnu flere spillere med.

Husk at melde tilbage til trænerne om I har mulighed for at deltage.