Udlevering af klubtøj

Kære alle spillere og forældre

NU sker det endelig – klubtøjet er klar til at blive udleveret. Til at starte med udleveres T-shirt og shorts/nederdele.

Jeg har fået trykt næsten alt klubtøjet og det er klar til at blive udleveret fra mandag.

Der er nogle enkelte spillere, der må vente på noget af tøjet i første omgang , da vi ikke har nok tøj på lager (specielt T-shirts størrelse Medium og XL).
Vi har derfor forsøgt at prioritere de spillere, der skal spille holdkamp i den kommende weekend.

Der mangler også nogle enkelte navnetryk, men dem regner jeg med at få tirsdag.

Jeg har modtaget træningsdragter i alle størrelser (bortset fra bukser i XS), som I kan prøve startende fra mandag.
Når I har besluttet jer endeligt for størrelsen, vil de også blive trykt med det ønskede navn og logo.

I bedes medbringe enten kontanter (lige penge) eller betale med MobilePay ved udlevering.

Sportslige hilsner
Michael Ryding