Vi kan komme tilbage i træningslokalet!

Klubben åbner op igen på onsdag d. 21/4, og det sker efter 133 dages nedlukning, på baggrund af denne formulering i genåbningsaftalen: “Der åbnes for mere indendørs idræt for unge og ældre. Åbningen af indendørs idræt i organiseret regi for børn under 18 år vil omfatte alle idrætsgrene med et forsamlingsloft på 25 personer og uden coronapas. Dette forsamlingsloft omfatter også idrætsaktiviteter, hvor personer over 18 år deltager, hvis disses tilstedeværelse er nødvendig for en forsvarlig afholdelse af aktiviteterne.”

Det betyder dermed, at vi kan afholde træning, med nogenlunde almindelige tider. Vi fastholder dog en pause på 15 min. mellem træningsholdene. Så kom derfor så tæt på træningstid som muligt og forlad hallen hurtigst muligt efter træning. Og til dem som skulle have glemt tiderne, ser det således ud:

Vi opfordrer også stadig til, at forældre som udgangspunkt sætter børnene af uden for hallen. Det er mest for at gøre det nemt at sikre de maks. 25. Der er dog forståelse for forskellige forhold, alt efter alder, geografi osv., så vil der være mulighed for, at opholde sig i fællesrummet.

Husk også at alle over 12 år skal bære mundbind/visir bortset fra under selve træningen.

Ellers er der bare at sige, at vi håber på at se alle jeres børn tilbage i klubben i næste, eller de kommende uger og så vil vi gøre det bedste for at sikre en behagelig opstart.