Klubmesterskab for ungdom 2016

Så er det tid til årets klubmesterskab i Brøndby Bordtennis Club! Det kommer til at foregå lørdag d. 28. maj 2016 kl. 10:00, hvor der vil blive spillet både single- og doubleturnering. Det kommer til at foregå i Brøndbys lokaler i kælderen, hvor den daglige træning også foregår.
Puljerne vil blive inddelt på selve dagen, ligesom doublemakkere også vil blive fundet på dagen (mere herom når klubmesterskabet starter).

På selve dagen er det vigtigt, at man kommer senest kl. 09:30, så vi har mulighed for at inddele puljer retmæssigt efter niveau.
Der vil til turneringen være fri afbenyttelse af kaffe og te til forældrene.

Efter klubmesterskabet vil der bliver uddelt præmier til vinderne.

Tilmelding skal ske senest mandag d. 23. maj til en af trænerne eller via nedenstående formular.

Det kunne være rigtig fedt, hvis alle (der ejer en klubtrøje) kunne tage deres klubtrøje med! Til jer der ikke har en endnu, så kan disse bestilles hos en af trænerne. Bestilles de inden d. 15. maj er der stor sandsynlighed for at de når at komme frem inden klubmesterskabet.

[contact-form-7 id=”1008″ title=”Tilmelding til klubmesterskab”]