Nye funktioner på hjemmesiden

Henover sommerferien er hjemmesiden blevet opdateret med et par nye funktioner:

Brøndby Bordtennis Clubs Facebook-side er blevet integreret på forsiden. På den måde kan man som spiller, forælder eller anden interesseret bedre følge med, når der fx lægges billeder op fra diverse stævner og arrangementer.
Se blandt andet billeder fra klubmesterskabet for ungdom.

På forsiden er der ydermere tilføjet en kalender med datoer for stævner, holdkampe og diverse arrangementer. Kalenderen forsøges også opdateret med sidste tilmelding til stævnerne.
Stævneplakaterne kan findes ved at åbne arrangementet i Google kalenderen og kigge under vedhæftede filer.

På “Hold”-fanen er også tilføjet en kalender over kommende holdkampe

Der er tilføjet en ny fane, som hedder “Klubben”
Under denne fane er lagt en side, som omhandler Brøndby Bordtennis Club i medierne.
Her ligger artikler helt tilbage fra 2009 – i alt 74 artikler.
Læs blandt andet den sidste nye artikel i samlingen omkring vores medaljehøst ved DM Ungdom og DM for hold:
Artikel fra Folkebladet

Under samme fane er tilføjet en side omkring Vestegnen-samarbejdet.

Yderligere er tilføjet en side, som indeholder en informationsfolder med vigtige informationer til både nye og gamle spillere. Denne informationsfolder vil vi forsøge at opdatere ved sæsonens start.

Siden Hall of Fame er opdateret med sæsonens prisuddelinger.