Vestegnens Startstævne 2016

I weekenden den 3. og 4. september afholder vi vores eget stævne, nemlig Vestegnens Startstævne.
Stævnet er perfekt til begyndere og øvede spillere og der er masser af rækker, man kan deltage i.

Bemærk, at vi har lavet to nye tiltag i år!
Vi har indført en GP-serie for bredden. Den afholdes som en del af Vestegnens og Hvidovres stævner. Alle rækker til Vestegnens Startstævne (bortset fra Puslinge Drenge A og Herre Klasse 6) indgår i GP-serien, hvor der til vinderen af GP-serien vil være flotte præmier. Der kan læses mere om konceptet på plakaten.

Der er desuden indført en blok omkring middag, hvor der spilles doublerækker. De to spilleres rating lægges sammen og skal være inden for grænserne opgivet på plakaten. Der spilles en enkelt række kun for seniorer om lørdagen, mens der i resten af doublerækkerne både kan være seniorer og ungdomsspillere. Der er tre forskellige doublerækker med forskellige ratingintervaller både lørdag og søndag samt den førnævnte seniordouble om lørdagen.

Plakaten kan hentes her

Amerikansk lotteri
Til stævnet afholder vi desuden et amerikansk lotteri, da vi har været så heldige at få en masse gaver sponsoreret. Senere vil der blive lagt en liste op over alle de gaver, som vi har fået sponsoreret. Tjek evt. også sponsorfanen i højre side på forsiden.

Bemærk også – hjælp til stævnet
Vi har brug for hjælp til at afholde vores stævne, da hele afholdelsen beror på frivilligt arbejde. Vi søger derfor hjælp blandt spillere og forældre i klubben.
Vi har især brug for nogle, som kan bage kage til vores bod, eller hjælpe med at sælge kagen samt hotdogs, toast, sodavand, kaffe, slik o.l. i boden i løbet af weekenden.
Vi har derfor lavet en liste over de opgaver, som man kan hjælpe til med ved stævnet. Den vil vi gerne bede jer udfylde og tage med til trænerne i klubben:

Liste over opgaver ved stævnet