Bordtennis i undervisningen

Ønsker du at kombinere bordtennis med skolen? Så er idrætslinjen på Brøndbyvester Skole måske noget for dig.
I idrætsklasserne på Brøndbyvester skole er undervisningen organiseret, så særligt talentfulde elever har mulighed for at gennemføre folkeskolen med et godt resultat, samtidig med at de udvikler sig sportsligt på et højt niveau.

Før havde spillerne kun mulighed for at træne fire gange om ugen, men med indførelsen af morgentræning er der plads til at de bedste spillere kan få den rette mængde træning for at være med i toppen.
Der er desuden også tilknyttet en idrætskoordinator, som er bindeled mellem skolen og klubberne.
Elevens sportslige og faglige udvikling følges tæt af trænere, lærere og idrætskoordinatoren, der samarbejder om at skabe de bedste betingelser for elevens videre udvikling.

Få mere information om idrætsklasserne på Brøndbyvester Skole onsdag den 18. januar 2017 klokken 19.00. Eller på www.brondbyvesterskole.dk under “Idrætsklasse”.

Se hele pamfletten fra Brøndbyvester Skole her:
Bordtennis på Brøndbyvester Skole