To stævner i januar: ØM 2-mands + ØM single

Kære ungdoms (og senior) spillere i BBC

Året er ved at rende ud, og det betyder, at der er to stævner lige i træk efter nytår! Det drejer sig om følge de weekender:

indb-tomands-1
indbydelse_oem_ungdom_2016-17

7.-8. januar: ØM 2-mands i Lillerødhallerne, Allerød
14.-15. januar: Øm single, Taastrup Idrætshaller, Taastrup

Det første stævne (2-mandsstævnet 7.-8. januar) er et meget populært stævne på Sjælland. Som navnet antyder spiller man to på hold sammen, imod to fra en anden klub. Man inddeles i puljer efter niveau, og spillerne spiller både single og double i løbet af dagen. Eftersom holdene inddeles efter niveau og alder, er det en fordel at melde sig til med en, som er i samme spillerkategori som en selv (puslinge, Yngre drenge, Drenge eller Junior)

Pulinge                  – årgang 2006-2016
Yngre Drenge   – årgang 2004-2005
Drenge                 – årgang 2002-2003
Junior                   – årgang 1999-2001

Tilmelding skal ske senest søndag d. 15. december på 27247597 eller morgenhaahr@gmail.com. Det kan også ske til en af trænerne i klubben
Det andet stævne (Øm single 14.-15. januar) er ligeledes et populært stævne. Her spiller man single eller double (eller begge ting) i sin respektive række. Også her, bliver spillerne inddelt efter niveau og alder. Tilmelding skal ske senest søndag d. 22. december på 27247597 eller morgenhaahr@gmail.com. Det kan også ske til en af trænerne i klubben

Der vil selvfølgelig være en eller flere coaches til stede ved begge turneringer.

Jeg håber I kan og vil deltage i begge stævner, da spillerne får spillet mange kampe, får meget erfaring og udvikler fællesskab og venskaber til sådanne turneringer. Jeg håber at høre en masse tilmeldinger fra jer!

Links til de to stævneplakater:
indb-tomands-1
indbydelse_oem_ungdom_2016-17