Klubtur til Faaborgstævne

I weekenden 31. oktober til 1. november inviteres alle Brøndbys ungdoms- og seniorspillere samt forældre hermed til klubtur til Faaborgs stævne.

Prisen for deltagelse er kun 300 kr. + startgebyr for de rækker du ønsker at deltage i, da klubben giver et stort tilskud.

Vi har lejet 4-personers lejligheder i Danland Faaborg, Klintealle 1, 5600 Fåborg, som ligger meget tæt på Forum Faaborg, Sundvænget 8, hvor stævnet afvikles.

Prisen er inkl. transport til og fra Faaborg i bil, overnatning (sengelinned og håndklæde skal medbringes), morgenmad og frokost lørdag og søndag samt aftensmad lørdag aften.

Vi har lejlighederne fra fredag, så der er mulighed for at tage til Faaborg allerede fredag hvis det ønskes.

Vi håber at nogle forældre også vil deltage så vi har biler nok (benzin og broafgift dækkes ved min. 4 personer i bilerne).

Opkrævning af deltagergebyr og startgebyrer, som ikke er indbetalt via bordtennis-portalen, vil ske inden stævnet.

Tilmelding til Per Madsen, mail permadsen59@hotmail.com senest mandag den 12.oktober.

Nærmere oplysninger om afrejsetidspunkter, mødested m.m. udsendes i ugen op til stævnet.

Stævneplakaten kan ses her

Vi håber at mange af vores spillere ønsker at deltage, så vi kan få en hyggelig og social klubtur!