Vestegnens Julestævne

I weekenden den 19. og 20. december afholder Vestegnens Bordtennisklub (sammenslutning mellem Brøndby og Greves bordtennisklubber) et julestævne i Stadionhal 1 (den røde hal ved siden af Brøndby Hallen).

Stævnet er især velegnet til begyndere og øvede hvorfor vi håber på at se en masse af vores egne spillere deltage.

For at stævnet kan køre optimalt kræver det også hjælp fra frivillige i klubben.
Et af de vigtigste steder vi har brug for hjælp, er i vores bod, hvor vi sælger alt fra kage og sodavand til grillpølser og sandwich.
Er der en forælder eller spiller, som ønsker at donere en kage til vores bod, tager vi gerne imod denne.
Hele overskuddet går nemlig til at videreudvikle vores unge spillere.

På stævneplakaten kan man se hvilke rækker, man kan stille op i. Er man i tvivl, kan man kontakte sin træner.
Stævneplakat