Bestilling af klubtøj

Der er nu åbnet op for bestilling af klubtøj

Det foregår via vores hjemmeside: http://brondbybordtennisclub.dk/wordpress/klubtoej/

Det er lavet som en webshop – dog uden betaling på nettet. Betaling kommer til at foregå i klublokalet via kontanter eller MobilePay.
For hver tøjdel kan man vælge størrelse og klublogo (vi er også ansvarlige for klubtøj til vores samarbejdsklub Greve og derfor er deres klublogo også en valgmulighed). Det er også muligt at få klublogo på shorts/nederdel/bukser til træningdragt, hvis man skulle ønske det.
På klubtrøjen er det muligt at skrive et ønske omkring specielt tryk, hvis man skulle have en sponsor, der gerne vil have sit logo på.
Derudover kan navn på ryggen af klubtrøjen/træningsdragten også tilvælges. Vi anbefaler selvfølgelig at alle har navn på ryggen. Det kan være fornavn/efternavn eller forbogstav og efternavn eller en helt fjerde ting. Det er op til den enkelte spiller. Jeg har sat en begrænsning på antal af tegn til 12 karakterer, da navnet ellers vil blive meget langstrakt.
Tryk på klubtøjet er inkluderet i prisen – både klublogo, navn og evt. sponsorlogo.

—————————————–
”Gå til kassen” og ”Godkend ordre”
—————————————–
Når man har valgt det ønskede klubtøj og skrevet navn osv. på, skal man vælge ”Gå til kassen”.
Her skal man skrive fornavn/efternavn (på spilleren) samt kontaktoplysninger på den købsansvarlige (en forælder for ungdomsspillernes vedkommende).
Når man trykker ”Godkend ordre” skulle der meget gerne komme en bekræftelsesmail til den e-mailadresse, som I har udfyldt i feltet. Gør der ikke det, må I lige give besked. Jeg har testet det af, men der kan være småfejl.
Når I har trykket ”Godkend ordre”, bliver ordren sendt til mig og så sørger jeg for at klubtøjet bliver trykt.

Afhentning og betaling
—————————————–
I får en mail, når tøjet er klar til afhentning. Betaling og afhentning foregår i klublokalet.
Ved betaling på MobilePay angives i kommentarfeltet det ordrenummer, som fremgår af ordrebekræftelsen.
Vi bestræber os på at der skal gå maks. 14 dage fra bestilling til afhentning (såfremt vi har varen på lager). Der kan dog gå lidt længere tid her i starten, hvor vi regner med at få mange bestillinger.

Træningsdragt
—————————————–
Der har været god feedback på træningsdragten, så jeg bestiller et par stykker i nogle forskellige størrelser, så man kan prøve den rigtige størrelse inden betaling.

OBS
De der ønsker træningsdragt må ved bestilling på hjemmesiden meget gerne også bestille træningsdragten i den forventede størrelse, så jeg har overblik over om jeg skal bestille et par ekstra sæt hjem af nogle størrelser. Så bliver ventetiden kortere for jer.

Bemærk
Træningsdragter og nederdele er bestillingsvarer. Vi har dem ikke på lager og skal først bestille dem hjem. Der vil være op til 14 dages levering fra producentens side. Bestillingsvarer vil ikke blive bestilt enkeltvis, men I større portioner for at holde udgifterne til fragt nede.

Størrelser
—————————————–
De fleste spillere har prøvet klubtøjet og bestemt sig for hvilken størrelse de vil have. De spillere, som jeg har noteret får en separat e-mail med den størrelse, jeg har noteret.

• Shorts (150 kr.)
  • Nederdel (220 kr.)
  • Klubtrøje, T-shirt (250 kr.)
  • Træningsdragt, trøje (300 kr.)
  • Træningsdragt, bukser (250 kr.)

I forhold til andre klubber har vi MEGET favorable priser. Vi har i bestyrelsen besluttet, at salg af klubtøj ikke skal være en kæmpe overskudsforretning. Vi vil hellere se en masse spillere i klubtøj. Derfor har vi presset priserne så meget som muligt.

Rabat og pakker
—————————————–
Vi giver rabat, hvis der købes én af følgende pakker:

• Pakke 1 – indeholder ét par shorts/én nederdel og én klubtrøje. Der gives 50 kr. rabat på shorts/nederdel (ved køb af helt sæt i alt 350 kr. / 420 kr. med hhv. shorts eller nederdel)
  • Pakke 2 – indeholder ét par shorts/én nederdel og én klubtrøje samt både over- og underdel til træningsdragten
    Der gives 50 kr. rabat på både shorts/nederdel og træningsbukser, altså 100 kr. rabat i alt (ved køb af helt sæt i alt 850 kr. / 920 kr. med hhv. shorts eller nederdel)

Det fremgår af indkøbskurven på hjemmesiden når man får rabat. Den oprindelige pris bliver streget over og den nye pris inkl. rabat vil stå henover den oprindelige pris.

\Michael