Klubmesterskab for Ungdom og Senior 2020

Hermed indbydes til Klubmesterskab for Ungdom og Senior 2020 i Brøndby Bordtennis Club

Klubmesterskabet afholdes lørdag den 29. august.
I år afholdes klubmesterskabet i Stadionhal 1 (Den Røde Hal ved siden af Brøndby Hallen).

Sæsonafslutningen med uddeling af årets priser afholdes i forbindelse med klubmesterskaberne.

Generalforsamlingen afholdes umiddelbart efter klubmesterskabernes afslutning.

Der vil blive spillet både single- og doubleturnering. I singleturneringen vil spillerne blive opdelt efter niveau, så vi får nogle mere jævnbyrdige kampe. I doubleturneringen trækkes der lod om makkeren.

Klubben vil servere en gang frokost på dagen.

Vi håber at se alle vores spillere til et brag af et klubmesterskab. Forældre og søskende er også velkomne til hele arrangementet.

Tilmelding skal ske pr. mail til michael.ryding@hotmail.com senest onsdag den 26. august.

Se indbydelsen herunder: