Bordtennistræning starter igen

Kære alle i Brøndby Bordtennis Club

En glædelig nyhed – vi har fået lov til at træne bordtennis igen!!

Vi kan allerede få lov til at træne igen fra onsdag den 10. juni.

Bestyrelsen og trænerne har udarbejdet et sæt retningslinjer. Alle SKAL læse disse retningslinjer inden man dukker op i træningslokalet.
Der vil også blive givet en introduktion til disse retningslinjer ved de første par træningspas, så alle spillere er indforståede med reglerne.
Retningslinjerne vil blive hængt op i klublokalet.

Retningslinjerne kan blive ændret, hvis vi finder det nødvendigt.

Inden man træder ind i klublokalet, skal man sørge for at vaske hænder med vand og sæbe eller desinficere hænderne med håndsprit. Vi anbefaler, at man medbringer egen håndsprit, men der vil selvfølgelig også være håndsprit tilgængeligt i klublokalet.

Der vil til alle træningspas være én eller flere hygiejneansvarlige, som sørger for at retningslinjerne bliver overholdt.

De nye træningstider er som på viste billede. Bemærk at der er 15 minutters pause mellem hvert træningspas for at der tid til rengøring og desinficering. Man træner på de hold, man normalt plejer at træne på.
Hallen lukker kl. 22 og alle skal derfor have forladt hallen inden da.

Jeg håber I alle er klar til at komme i gang igen. Det er vi!!