Støt klubben – Sælg skrabelodder

Der er stadig tid tilbage til at sælge lodder og støtte klubben.

For hvert solgte lod går 9 kr. af de 25 kr., som loddet koster, direkte til klubkassen. Jo flere lodder der bliver solgt, jo flere fordele vil der være for medlemmerne.
De resterende 16 kr. går til at forbedre vilkårene for type 1- og type 2-diabetikere samt støtte forskning rettet mod en kur mod diabetes.

Der vil være en klubtrøje til de 2 bedste eller mest initiativrige sælgere, som vil blive delt ud til juleafslutningen i december.

Sidste mulighed for at indlevere penge og usolgte lodder er 11. december, så der er næsten 2 måneder endnu til at ringe og banke på døre i naboområdet.

Er du interesseret, kan du snakke med din træner eller skrive til Michael Ryding på mail, michael.ryding@hotmail.com

Læs alt omkring skrabelotteriet her